مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:162020-03-07پزشكي

بیماران کرونایی به سوله های مدیریت بحران منتقل می شوند؟


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری اعلام کرده که بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت آمادگی دارد سوله های مدیریت بحران را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد، - زهرا صدراعظم نوری عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری فارس، درباره اینکه گفته می شود 8 سوله مدیریت بحران توسط وزارت بهداشت تجهیز شده و برنامه شورای شهر در این زمینه چیست؟ گفت: بعید می دانم بیماری را که مبتلا به کرونا است به سوله های مدیریت بحران منتقل کنند البته این مسأله بستگی به شرایط و وضعیت تجهیزات دارد.

وی با اشاره به اینکه من هم این موضوع را شنیده و پیگیری خواهم کرد، افزود: از همان ابتدا که ویروس کرونا وارد تهران شد، شورای شهر و مدیریت شهر اعلام کرد که می تواند سوله های مدیریت بحران را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد و نیازهای این وزارتخانه را از این  طریق تأمین کند که به نظرم این سوله ها می تواند محل مناسبی برای قرار دادن تجهیزات مورد نیاز مقابله با کرونا باشد.

و کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که   آیا مصلی تهران نیز قرار است به عنوان بیمارستان صحرایی مورد استفاده قرار گیرد گفت: اطلاعی در این زمینه ندارم، مصلی زیرمجموعه مدیریت شهری نیست ولی در مورد مجتمع شهر آفتاب مباحثی مطرح شده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی به سوله های مدیریت بحران منتقل می شوند؟

بیماران کرونایی به سوله های مدیریت بحران منتقل می شوند؟