مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-07اقتصادي

هشت پرواز فرودگاه گیلان لغو شد


غلامرضا کریم آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای امروز 10 پرواز تعریف شده بود که تنها دو پرواز رفت و برگشت عسلویه- رشت از سوی شرکت هواپیمایی کاسپین انجام شد.

وی اظهار داشت: با توجه به امکان لغو برخی پروازها بنا به صلاحدید شرکت های هواپیمایی توصیه می شود مسافران پیش از حضور در فرودگاه از طریق 199 اطلاعات پروازی خویش را دریافت نمایند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان این که علت لغو پروازها، تصمیم شرکت های هواپیمایی بوده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت فعال و آماده پذیرش پروازهای شرکت های هواپیمایی است و در راستای سلامت مسافران و کارکنان، ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی بصورت مستمر ضد عفونی می شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران صورت پذیرفته است.

کریم آقایی اظهار داشت : در روزهای اخیر بدلیل پایین آمدن تقاضای مسافران تعدادی از شرکت های هواپیمایی پروازهای برنامه ای خود را به رشت باطل نموده اند.

در شرایط عادی، تعداد 102 سورتی پرواز داخلی در هفته از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت پرواز فرودگاه گیلان لغو شد

هشت پرواز فرودگاه گیلان لغو شد