مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-07فناوري

از پهپادهای پستی چه خبر؟


پهپاد پستی یکی از تجهیزاتی است که در راستای استفاده از تکنولوژی های سبز که آلودگی کمتری دارند، مطرح شده و یکی از برنامه های شرکت پست است، البته در گام اول ارائه خدمات برای دستگاه های امدادرسان مطرح شده و هنوز خبری از ورود به بحث تجاری نیست.

- پهپاد پستی یکی از تجهیزاتی است که در راستای استفاده از تکنولوژی های سبز که آلودگی کمتری دارند، مطرح شده و یکی از برنامه های شرکت پست است، البته در گام اول ارائه خدمات برای دستگاه های امدادرسان مطرح شده و هنوز خبری از ورود به بحث تجاری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - آبان ماه سال جاری بود که خبر امکان خبر داد که می توانست کنایه ای تلویحی به مخالفت با پهپاد پستی باشد.

هرچند شرکت ملی پست اعلام کرده بود درباره پهپاد پستی مجوزهای لازم و قانونی از مراجع ذی ربط اخذ شده است، اما در گام اول بحث ارائه خدمات برای دستگاه های امدادرسان از جمله هلال احمر و اورژانس است که مجوزهای لازم برای آن ها اخذ شده است و برای ورود به بحث تجاری، باید با طمانینه بیشتری موضوع را بررسی کرد.

در این راستا حسین فلاح جوشقانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پهپاد در حوزه تجهیزاتی است که یک اپراتور می تواند از آن استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پهپادهای پستی چه خبر؟

از پهپادهای پستی چه خبر؟