مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 07:452020-03-07سياسي

چاره ای جز تکیه بر ظرفیت های داخلی نداریم


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که غیر از تکیه بر ظرفیت های داخلی راه چاره ی دیگری نداریم، گفت: اقتصاد کشور باید ملی شود و دولت به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که غیر از تکیه بر ظرفیت های داخلی راه چاره ی دیگری نداریم، گفت: اقتصاد کشور باید ملی شود و دولت به مطالبات مردم توجه ویژه داشته باشد.

احمدعلیرضا بیگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که غیرواقعی بودن اقتصاد از عمده مشکلات ملی است، اظهار کرد: در حال حاضر دولت به طور مستقیم در اقتصاد دخالت کرده و دولت به جای این که داور و کنترل کننده ی اقتصاد باشد، به عنوان بازیکن نقش ایفا می کند.

وی با بیان این که بازگرداندن ثروت به مردم، مقدمه ی واقعی شدن اقتصاد کشور است، افزود: زمینه ی مردمی شدن اقتصاد باید در کشور فراهم شود تا مردم بتوانند اداره ی اقتصاد کشور را خود برعهده بگیرند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم باید رقابت را توسعه داده و حق و اختیار را برعهده ی مردم بگذاریم تا مردم نفع و صلاح خود را در نظر بگیرند و براساس آن اقتصاد واقعی تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز تکیه بر ظرفیت های داخلی نداریم

چاره ای جز تکیه بر ظرفیت های داخلی نداریم