مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-07دانش

تولید روزانه 5 هزار ماسک در دانشکده های فنی وحرفه ای


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه آموزشکده های این دانشگاه امکانات لازم برای دوخت صنعتی در کارگاه ها را دارند، - حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره فعالیت های این مرکز در تولید ماسک، گفت: رشته طراحی دوخت و پوشاک در دانشگاه فنی و حرفه ای داریم و آموزشکده ها امکانات لازم برای دوخت صنعتی در کارگاه ها را دارند.

وی افزود: با وجود اینکه به اواخر سال نزدیک شدیم و تعدادی از دانشجویان حضور ندارند از ظرفیت اساتید و دانشجویان بومی استفاده کردیم و در 3 استان گرگان، شیراز و همدان تولیدات ماسک، گان و روپوش را آغاز کردیم.

  تولید روزانه 4 تا 5 هزار ماسک در دانشکده های فنی وحرفه ای سلمانی یادآور شد: در حال حاضر روزانه بین 4 تا 5 هزار ماسک در این دانشکد ها تولید می شود که اگر نیاز باشد این ظرفیت به مراتب بیشتر خواهد شد.

  حمایت خیرین در تولید ماسک مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی  و حرفه ای ادامه داد: تولیدات ماسک بر حسب نیازی که اعلام می شود صورت می پذیرد و در این زمینه خیرین هم کمک هایی به این مراکز داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 5 هزار ماسک در دانشکده های فنی وحرفه ای

تولید روزانه 5 هزار ماسک در دانشکده های فنی وحرفه ای