مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-07اقتصادي

اختصاص 300 میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی نیازمندان سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 300 میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا و توزیع آن بین مددجویان کمیته امداد این استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان راد از تهیه و توزیع پک های بهداشتی با هدف مبارزه با کرونا ویروس خبر داد و اظهار کرد: سلامت مددجویان کیمته امداد استان سمنان در کنار حمایت های مالی و توانمندی از اولویت های این نهاد حمایتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 300 میلیون تومان برای تهیه پک های بهداشتی بین مددجویان کمیته امداد استان سمنان اختصاص یافت و دفاتر یازده گانه کمیته امداد در سراسر استان در حال توزیع پک های بهداشتی بین مددجویان این نهاد حمایتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان استان سمنان توصیه های وزرات بهداشت را با هدف پیشگیری و مبتلاشدن به ویروس کرونا جدی گرفته و رعایت کنند.

مسعودیان راد از ارائه آموزش های پیشگیری از کرونا برای جامعه هدف کمیته امداد خبر داد و گفت: تعدادی از مددجویان استان سمنان دارای بیماری صعب العلاج و سالمند هستند که با مراقبت بیشتری کنترل می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: پک های بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده، ماسک، دستکش، ژل شست وشو و سایر مواد ضدعفونی کننده با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی نیازمندان سمنان

اختصاص 300 میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی نیازمندان سمنان