مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:162020-03-07سياسي

کمک به بیماران تحت حمایت کمیته امداد قم برای خرید بسته بهداشتی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: به هزار و 52 بیمار صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمک هزینه خرید ملزومات بهداشتی اعطا شد.

- قم - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: به هزار و 52 بیمار صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمک هزینه خرید ملزومات بهداشتی اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه همه باید در پویش ملی مبارزه با کرونا مشارکت کنند، گفت: کمیته امداد استان قم نیز با اختصاص چهار میلیارد ریال هزینه خرید کمک هزینه بهداشتی برای بیماران صعب العلاج و افراد زمین گیر در این پویش شرکت کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، هزار و 52 بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد در قم هستند، گفت: باید به این افراد هم کمک شود تا با تقویت سیستم ایمنی بدنشان و تأمین ملزومات بهداشتی بتوانند شرایط بهتری برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: به هر یک از بیماران صعب العلاج تحت حمایت این نهاد مانند افراد سرطانی، دیالیزی، پیوندی، هموفیلی، ام اس و زمین گیر سه میلیون و 363 هزار ریال کمک هزینه تغذیه و خرید ملزومات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به بیماران تحت حمایت کمیته امداد قم برای خرید بسته بهداشتی

کمک به بیماران تحت حمایت کمیته امداد قم برای خرید بسته بهداشتی