مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-07سياسي

ورود هرگونه مسافر برای اسکان در دیر ممنوع است


در بحث سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و ورود هرگونه مسافر برای اسکان در شهرستان ممنوع است و هیچ مدرسه و مهمان سرایی نباید در اختیار مسافران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی حسنی پیش ازظهر امروز در نشست مدیریت پدافند غیرعامل شهرستان دیر، اظهار داشت: سلامت مردم برای ما مهم تر از هر چیزی است و همه باید دست به دست هم دهیم تا این مهم خدشه دار نشود.

فرماندار شهرستان دیر از ایجاد محدویت و کنترل مبادی ورودی شهرستان و تب سنجی افراد خبر داد و افزود: در بحث سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و در شرایط فعلی ورود هرگونه مسافر برای اسکان در شهرستان ممنوع است و هیچ مدرسه و مهمان سرایی نباید در اختیار مسافران  قرار گیرد.

وی با تأکید براینکه خانواده ها در منازل خود بمانند و از رفت وآمد غیرضروری به بازار و سطح شهر پرهیز کنند، عنوان کرد: نانوایی ها و جایگاه های سوخت به دلیل مراجعه روزانه مردم باید اقلام بهداشتی لازم مانند دستکش یکبارمصرف و مواد ضدعفونی تهیه کنند و سوخت گیری نیز توسط خود نیروهای پمپ بنزین ها انجام شود و هرگونه تخلف منجر به تعطیلی آنها خواهد شد.

علی حسنی خواستار تعطیلی بازارهایی که محل تجمع مردم است در مقاطع زمانی مختلف شد و بیان کرد: فرهنگ لازم برای ماندن مردم در خانه ها انجام شود تا تردد در خیابان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هرگونه مسافر برای اسکان در دیر ممنوع است

ورود هرگونه مسافر برای اسکان در دیر ممنوع است