مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-07دانش

تولید دوربین حرارتی دماسنجی و نصب آن در چند نقطه از شهر


رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تولید دوربین حرارتی دماسنجی توسط یک شرکت دانش بنیان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعدادی از این دوربین ها به صورت آزمایشی در چند نقطه از شهر نصب شده است.

- اسماعیل قادری فر رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره نصب دوربین های حرارتی، گفت: یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید دوربین حرارتی دماسنجی شده است.

  نصب آزمایشی دوربین های حرارتی در چند نقطه از شهر  وی افزود: در حال حاضر تعدادی از این دوربین ها به صورت آزمایشی در چند نقطه نصب شده است و با  استفاده از این دوربین ها دمای سطح بدن افراد در ورودی اماکن عمومی همچون، مترو، فرودگاه و بیمارستان ها رصد می شود.

  رییس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تمام شرکت های دانش بنیان چه آنهایی که در حوزه ساخت انواع کیت و بحث های تشخیصی، تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده وجود دارد و چه سایر شرکت ها بسیج شده اند تا در شرایط سخت بتوانند برای مقابله با کرونا فعال شوند و طرح های فناورانه خود را ارائه دهند.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دوربین حرارتی دماسنجی و نصب آن در چند نقطه از شهر

تولید دوربین حرارتی دماسنجی و نصب آن در چند نقطه از شهر