مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-07دانش

آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی و تجهیزات را دارد.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی و تجهیزات را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در بازدید از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، گفت: سرای نوآوری مانند دانشکده است، اما از عنوان سرای نوآوری برای آن استفاده می کنیم، چرا که دانشکده ها موضوعی بوده، اما سراها تخصصی هستند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد سراهای نوآوری به دنبال تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم است تا مدرکی که به دانشجویان خود می دهد، مدرک کارآفرینی، فناوری و نوآوری باشد و بتواند کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان را تأمین کند.

معاون تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در بازدیدی که از امکانات و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند داشتم و با توجه به نزدیکی این واحد دانشگاهی به تهران، به این نتیجه رسیدیم که دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند آمادگی لازم برای تشکیل سرای نوآوری، نوسازی تجهیزات را دارد و می تواند در این عرصه نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری

آمادگی واحد دماوند دانشگاه آزاد برای تشکیل سرای نوآوری