مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-07سياسي

باورهای دینی از مولفه های تاثیرگذار در آرامش روانی جامعه


فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر توسعه برنامه ها و طرح های سلامت روان در پرتو دین در مقابله با اپیدمی کرونا ویروس، از تشدید طرح های نظارتی و مقابله ای پلیس در حوزه سایبر و برخورد با متخلفان صنفی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی در قرارگاه پدافند زیستی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاران در عرصه خدمات جهادی در مقابله با اپیدمی کرونا ویروس بیان داشت: تندرستی و امنیت نعمت هایی ناشاخته ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با آسایش و آرامش عمومی داشته و در بسیاری از لحظات، آدمی نسبت آن ناسپاس و نسبت به مجریان آن قدرناشناس است.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به شیوع بحران جدید شیوع کرونا ویروس در کشورمان اضافه کرد: خادمان عرصه نظم و امنیت، از همان آغاز اعلام این خبر، با برنامه ریزی و هماهنگی با تلاش گران مدافع سلامت، سعی در آگاه سازی عمومی و اجرای تدابیر اعلامی در گسترش این بیماری داشته اند و این همکاری تنگاتنگ تا پایان و با قوت هر چه بیشتر تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اجرای طرح های پایش مرزبانی زیستی در ورودی بسیاری از شهرستان های استان اضافه کرد: به منظور تحقق هر چه بهتر برنامه های پیشگیرانه از شیوع این بیماری، همکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باورهای دینی از مولفه های تاثیرگذار در آرامش روانی جامعه

باورهای دینی از مولفه های تاثیرگذار در آرامش روانی جامعه