مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-07اجتماعي

مردم چهارمحال و بختیاری برای دریافت خدمات سجلی تعجیل نکنند


عبدالرضا کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مردم استان تمامی خدمات تغییر نام و نام خانوادگی و تعویض شناسنامه را به آینده و بعد از فروکش کردن این ویروس موکول کنند.

وی افزود: هم اینک برای انجام خدمات سجلی در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان خدمات دولت چهارمحال و بختیاری استفاده از مُهر و استامپ حذف و ممنوع شده است.

کریمی تصریح کرد: همچنین هنگام ثبت نام کارت هوشمند ملی، اسکن اثر انگشت و فعال کردن آن از مایع ضدعفونی کننده استفاده می شود و نسبت به گندزدایی دستگاه ها اقدام شده است.

وی یادآور شد: ثبت به هنگام وقایع حیاتی 4 گانه شامل ازدواج، طلاق، ولادت و فوت در چهارمحال و بختیاری براساس روال عادی انجام خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تقاضا می شود مردم تنها برای انجام کارهای ضروری به ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان مراجعه و از هرگونه حضور غیرضروری پرهیز کنند.

وی گفت: تمامی کارکنان ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان، برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا از دست کش های استاندارد، ماسک و روش های پیشگیرانه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چهارمحال و بختیاری برای دریافت خدمات سجلی تعجیل نکنند

مردم چهارمحال و بختیاری برای دریافت خدمات سجلی تعجیل نکنند