مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-07حوادث

هشدار فرماندار به شهروندان بابلی: از خانه خارج نشوید


قربانعلی ولیزاده بورا روز شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا در شهرستان افزود : شهروندان به هیچ عنوان به جز موارد خیلی خاص از منازل خارج نشوند.

وی گفت : متاسفانه برخی از کادر درمانی بیمارستان های بابل به بیماری کرونا مبتلا شده اند و اگر این روند شدت یابد ، خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان ها بسیار مشکل ساز خواهد شد.

فرماندار بابل گفت : ظرف مدت 48 ساعت گذشته به وسیله بلندگوی ماشین های آتش نشانی در تمامی محله های بابل هشدار ماندن در منازل را به مردم اعلام می کنند و لازم است مردم این وضعیت را جدی بگیرند.

وی افزود : متاسفانه برخی از بازاریان و اصناف با وجود مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان محدویت اعمال شده را رعایت نمی کنند و مغازه های آنها باز و محل تردد شهروندان است.

قرارگاه مقابله با کرونای مازندران دیروز جمعه تعطیلی بازار استان را تا صبح دوشنبه تصویب و اعلام کرد ولی امروز بر اساس گزارش میدانی خبرنگاران ایرنا بخش زیادی از مغازه هایی که باید برابر مصوبه تعطیل باشند ، باز هستند و فعالیت عادی دارندو فرماندار بابل گفت : در شرایط فعلی همه با اتحاد و همدلی و گوش دادن به هشدارهای بهداشتی باید از این بحران عبور کنیم و اگر نخواهیم این هشدارها را توجه کنیم جان عزیزان ما در معرض خطر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار به شهروندان بابلی: از خانه خارج نشوید

هشدار فرماندار به شهروندان بابلی: از خانه خارج نشوید