مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-07سياسي

کاهش مراجعات به دادگستری البرز با ایجاد سامانه­ های الکترونیک


رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه مراجعات به دادگستری کاهش یافته، گفت: ما به عنوان دادگستری پیش رو در کشور و برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه ­اندازی سامانه­ های مختلف خدمات الکترونیک و تلفن گویا کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، با حضور در شعب کیفری یک و تجدیدنظر دادگستری استان البرز به گفت ­وگو با کارکنان قضایی و اداری و تعدادی از مراجعان پرداخت.

وی در این بازدید در جریان اقدامات بهداشتی انجام شده برای مقابله با کرونا در شعب قرار گرفت و ضمن عرض خداقوت به کارکنان قضایی و اداری حاضر در شعب برای ایشان در مسیر خدمت آرزوی توفیق کرد.

عالی ­ترین مقام قضایی استان در این بازدید با اشاره به شرایطی که شیوع کرونا در خدمات ­دهی برخی دستگاه­ ها به مردم ایجاد کرده، گفت: دادگستری استان البرز  به عنوان دادگستری پیشرو در کشور و برای کاهش تردد مراجعان اقدام به راه ­اندازی سامانه­ های مختلف خدمات برخط و الکترونیک و تلفن گویا کرده تا مراجعان احساس نیاز کمتری برای  مراجعه به مراجع قضایی داشته باشند که همه این خدمات از طریق بخش خدمات­ رسانی غیر حضوری پرتال دادگستری استان البرز به آدرس dadgostari-al.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مراجعات به دادگستری البرز با ایجاد سامانه­ های الکترونیک

کاهش مراجعات به دادگستری البرز با ایجاد سامانه­ های الکترونیک