مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-07سياسي

محصولات هایتک ایران ساخت شکست کرونا را سرعت می دهند


مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: اقدامات در کمیته مبارزه با کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سرعت در حال انجام است تا با محصولات هایتک ایران ساخت پیروز این میدان شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از همان روزهای نخست که زمزمه ورود ویروس کرونا به کشور آغاز شد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دست به کار شد تا با کمک دانش بنیان ها و استارتاپ ها، گام هایی قدرتمند در میدان مبارزه با این بیماری برداشته شود.

پرویز کرمی سخنگوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب گفت: فراخوان کرونا را شکست می دهیم و تشکیل کمیته مبارزه با کرونا در معاونت علمی از همان روزهای نخست به راه افتاد تا زیست بوم فناوری و نوآوری در این مبارزه همدل و هم افزا با مدافعان خط مقدم مبارزه پزشکی و بهداشتی اقدامات خود را انجام دهد.

وی افزود: جلسات مستمر برای پیگیری اقدامات صورت گرفته در این خصوص با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و روسای ستادهای مرتبط با کمیته مبارزه با کرونا به صورت مرتب برگزار می شود.

سخنگوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: یکی از اقدامات این ستاد انتشار فراخوانی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات هایتک ایران ساخت شکست کرونا را سرعت می دهند

محصولات هایتک ایران ساخت شکست کرونا را سرعت می دهند