مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-07پزشكي

مشاوران بهزیستی در کنار مردم


حفظ آرامش در مقابل ویروس کرونا بسیار مهم است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: حفظ آرامش در مقابل ویروس کرونا بسیار مهم است.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی، اظهار کرد: حفظ آرامش و کنترل استرس در کنار مراقبت های بهداشتی برای حفظ سلامت جسمی در مقابل ویروس کرونا، در شرایط ایجاد شده بسیار مهم است.

وی افزود: مشاوران و روان شناسان بهزیستی استان زنجان از ساعت 8 صبح تا 20 آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره در رمینه کاهش استرس و اضطراب به صورت رایگان هستند.

این مسئول تصریح کرد: خط 1480 در همه شهرستان ها و روستاهای استان قابل دسترس است که در خصوص مسائل مختلف، از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج و غیره به افراد مشاوره می دهد و در حال حاضر به صورت اختصاصی به مشکلات روان شناختی مثل استرس و اضطراب در زمینه ویروس کرونا می پردازد.

محمدی قیداری گفت: رعایت تکنیک های رفع استرس، افزایش اطلاعات فردی، ارتقای سواد رسانه و کنترل هیجانات فردی در این ایام از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مشاوران به افراد اطلاعات پرشکی ارائه نمی دهند ولی با شیوع بیماری کرونا، استرس و نگرانی نیز در افراد افزایش یافته است که این افراد معمولاً در مورد خود، خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران بهزیستی در کنار مردم

مشاوران بهزیستی در کنار مردم