مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 09:552020-03-07پزشكي

وضعیت دفع فاضلاب های بیمارستانی اهواز چگونه است؟


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیمارستان ها برای دفع فاضلاب خود ملزم به استفاده از تصفیه خانه های فاضلاب هستند، گفت: دفع فاضلاب های شهری به صورت جداگانه از فاضلاب های بیمارستانی انجام می شود و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیمارستان ها برای دفع فاضلاب خود ملزم به استفاده از تصفیه خانه های فاضلاب هستند، گفت: دفع فاضلاب های شهری به صورت جداگانه از فاضلاب های بیمارستانی انجام می شود و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

بهنام مریدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت رهاسازی فاضلاب های بیمارستانی و عفونی با توجه به شیوع کروناویروس، اظهار کرد: شبکه فاضلاب بیمارستان های اهواز به صورت جداگانه از فاضلاب شهری اهواز است و شرکت آب و فاضلاب اهواز هیچ تعهدی نسبت به فاضلاب بیمارستان ها ندارد.

وی افزود: شبکه فاضلاب بیمارستان های اهواز به صورت تفکیک شده از شبکه فاضلاب شهری اجرایی شده است و در این زمینه آبفا اهواز اجازه نمی دهد که فاضلاب بیمارستانی با فاضلاب شهری ترکیب شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بیمارستان ها برای دفع فاضلاب خود ملزم به استفاده از تصفیه خانه های فاضلاب هستند، تصریح کرد: بحث رهاسازی فاضلاب های بیمارستانی در رودخانه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دفع فاضلاب های بیمارستانی اهواز چگونه است؟

وضعیت دفع فاضلاب های بیمارستانی اهواز چگونه است؟