مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-07سياسي

خدا همین نزدیکی هاست


در این دوران ناامیدی که ترس سراسر جهان را دربرگرفته و در روزگاری سخت به سر می بریم یادمان باشد که خدا در همین نزدیکی ها است.

- ایسنا/کردستان در این دوران ناامیدی که ترس سراسر جهان را دربرگرفته و در روزگاری سخت به سر می بریم یادمان باشد که خدا در همین نزدیکی ها است.

از آموزه های تربیتی مکتب اسلام دعا و نیایش به درگاه خدایی است که همواره یاد او آرام بخش دل هاست و برای راه یافتن به درگاهش هیچ بن بست و محدودیتی سر راه انسان وجود ندارد.

انسان با نیایش به درگاه حق رابطه خود با خدای خویش را بیش از پیش مستحکم می کند و همین نیایش به درگاه باری تعالی دردها و سختی های زندگی را زایل می کند و در حدیثی از امام صادق آمده است که می فرماید: دعا کن، زیرا دعا شفای همه دردهاست .

دعا و نیایش و پناه جستن به درگاه خدا و نزدیک شدن به یگانه بی همتا شادابی و سرور را به روح آدمی سرازیر کرده و چنان احساس آرامشی را به وجود آدمی هدیه می کند که در برابر هر سختی و فشار روحی و جسمی امید و آرامش خود را بازیابد.

راهکار مبارزه با بیماری ها به گفته مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، راز و نیاز از جمله راه ‏های معنوی ـ عاطفی یاری جستن از قدرت بی‏ نهایت خداوند است، چراکه این ذات انسان است که در سختی ها و مشکلات نیازمند تکیه گاهی نیرومند است حال آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدا همین نزدیکی هاست

خدا همین نزدیکی هاست