مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-07اجتماعي

لغو اسکان مسافر در مدارس چهارمحال و بختیاری/دانش آموزان آموزش مجازی را جدی بگیرند


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گفت: اسکان مسافر در مدارس استان فعلا متوقف شده و هیچ رزرواسیون و مرکز آماد ه ای برای ارائه خدمات وجود ندارد.

- فرحناز قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری گفت: اسکان مسافر در مدارس استان فعلا متوقف شده و هیچ رزرواسیون و مرکز آماد ه ای برای ارائه خدمات وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای لغو پذیرش مسافر در استان منتظر تصمیم مسؤولان هستیم.

راه اندازی 17 مرکز تلفنی برای پاسخگویی به سوالات دانش آموزان وی با اشاره به راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ برای دانش آموزان توضیح داد: 17 مرکز تلفنی همه روزه به جز جمعه ها تحت عنوان صدای دانش آموز از ساعت 9 تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

قائدامینی افزود: 17 مرکز در مناطق مختلف آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان ها نیز با عنوان صدای مشاور برای پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان مقطع متوسطه و همچنین کاهش استرس و اضطراب از امروز راه اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در خصوص آموزش های غیرحضوری دروس اظهار داشت: ما به آموزش هایی که از طریق شبکه سراسری آموزش ارائه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اسکان مسافر در مدارس چهارمحال و بختیاری/دانش آموزان آموزش مجازی را جدی بگیرند

لغو اسکان مسافر در مدارس چهارمحال و بختیاری/دانش آموزان آموزش مجازی را جدی بگیرند