مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-07سياسي

مصوبات شورای شیراز برای مهار شیوع کووید 19


اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه ای فوق العاده به منظور اتخاذ تصمیماتی در شرایط ویژه درگیری با ویروس کرونا، یک لایحه و یک طرح دوفوریتی را با هدف تأمین سلامتی شهروندان شیراز، - ایسنا/فارس اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه ای فوق العاده به منظور اتخاذ تصمیماتی در شرایط ویژه درگیری با ویروس کرونا، یک لایحه و یک طرح دوفوریتی را با هدف تأمین سلامتی شهروندان شیراز، تصویب کردند.

شورای اسلامی شهر شیراز در جلسه علنی فوق العاده شنبه 17 اسفند، یک طرح دوفوریتی ارائه شده از سوی اعضا، در خصوص اقدامات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19، را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مصوبه، دستگاه های متولی حوزه بهداشت عمومی و همچنین شهرداری شیراز را به انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای و همچنین ارائه گزارش مستمر و منظم در خصوص بیماری کووید19 و اقدامات اجرایی شده مکلف و ریز اقدامات را نیز مشخص کرده است.

بر اساس این مصوبه، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز موظف است که ظرف یک ماه آینده دستورالعمل نحوه نظارت بر بهداشت عمومی حوزه شهر را با همکاری دستگاه های ذی ربط تهیه و جهت تصویب به شورا ارائه کند.

در این مصوبه همچنین از شورای تأمین شهرستان شیراز و دستگاه های ذی ربط درخواست شده که ضمن ممنوعیت حضور مسافر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای شیراز برای مهار شیوع کووید 19

مصوبات شورای شیراز برای مهار شیوع کووید 19