مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:162020-03-07سياسي

دولت هند برای جلوگیری از جنایات علیه مسلمانان جدی باشد


حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هندوستان یک کشور کهن در زمینه فرهنگی است و یکی از دو کشور پر جمعیت جهان است که ادیان مختلف و متفاوت و اعتقادات گوناگونی از هزاران سال پیش تاکنون در آنجا زندگی می کنند.

وی افزود: از بین این ادیان، مسلمانان با بیش از صد میلیون نفر جمعیت، یک مجموعه انسانی در هندوستان هستند و باید اعتقادات و مکان های مذهبی آنها مورد احترام قرار گیرند.

مدیرکل تبلیغات استان خوزستان: جای تأسف دارد که در هندوستانی که در همیشه تاریخ ما شاهد هم زیستی مسالمت آمیز، همراه با صلح و صفای معتقدان با همه ادیان کنار هم بودیم، یک جریان خزنده ای است که چند سالی آغاز شده و در تلاش است به این صلح، صفا، برادری و دوستی مردم این کشور لطمه وارد کنند.

نبی زاده تصریح کرد: از خراب کردن مسجد تا اقدام به ضرب و شتم، شکنجه و آدم کشی در این روزها علیه مسلمانان هند شاهد بودیم، انتظار می رود دولت هند به صورت جدی در این مسئله ورود کند و از حق شهروندان خود حمایت کند.

وی گفت: مجامع جهانی نیز باید ورود کنند، واکنش خودشان را در خصوص این اقدامات غیرانسانی واکنش نشان دهند، ما شاهد مسئله کشمیر بودیم و جای تأسف دارد که دولت هندوستان اصلاً ورود خوبی در آن حوزه نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هند برای جلوگیری از جنایات علیه مسلمانان جدی باشد

دولت هند برای جلوگیری از جنایات علیه مسلمانان جدی باشد