مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:302020-03-07ورزشي

فعالیت هتل های کرمانشاه ادامه می یابد/ تدوین سند رونق گردشگری


کرمانشاه_ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ادامه فعالیت هتل های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید قادری امروز شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمانشاه به ارائه آخرین وضعیت ستاد سفرهای نوروزی در استان پرداخت و اظهار داشت: پس از شکست کرونا و بازگشت آرامش بین مردم، دولت تصمیم دارد مصوباتی در رابطه با سفر داشته باشد.

وی با بیان اینکه این اتفاق در اردیبهشت و یا خرداد عملیاتی خواهد شد، افزود: این کار هم به لحاظ روحی مفید است و هم رونق گردشگری را با دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در خصوص برخی از تعطیلی ها به خصوص اماکن گردشگری، محوطه های تاریخی و موزه ها باید تصمیم گیری شود اگرچه ما به طور موقت فعلاً تعطیلی آنها را اعلام کردیم.

این مسئول بیان داشت: اقامتگاه ها از جمله هتل ها و مهمانپذیرها به دلیل نظارت کافی بر آنها تعطیل نیستند و تصمیم بر تعطیلی آنها نیز نداریم اما هرگونه مدارس، کمپ ها و مهمانسراهای دولتی باید تعطیل شوند و پذیرش هیچ گونه مهمان نوروزی را نداشته باشند.

قادری از ابلاغ تعطیلی مراکز فرهنگی وابسته به وزارت کشور خبر داد و گفت: همانطور که وزیر بهداشت گفت باید در صورت نیاز اماکن فرهنگی، ورزشی و … در اختیار علو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت هتل های کرمانشاه ادامه می یابد/ تدوین سند رونق گردشگری

فعالیت هتل های کرمانشاه ادامه می یابد/ تدوین سند رونق گردشگری