مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:362020-03-07اقتصادي

دادستان خلخال: جاده های منتهی به استان گیلان مسدود است


علی نباتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تمام راه های ارتباطی این شهرستان به سمت استان گیلان مسدود و راه تنها برای عبور خودروهای دارای مواد غذایی فاسد شدنی ، حامل های انرژی و یا امدادرسان باز است.

او اظهارداشت: علاوه بر جاده خلخال - اسالم ، خلخال - پونل، ییلاقات مسیر خلخال، محور شال ـ ماجولان ـ ماسوله، محورهای ماشین رو از سمت گیلان به خلخال و محور ماسال ـ گیلوان - خلخال و جاده در دست ساخت و تازه تاسیس خلخال ـ کلور ـ درام تا اطلاع ثانوی مسدود است و با حضور پلیس راه و نیروهای انتظامی از ورود مردم به شهرستان خلخال ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی افزود: تعطیلی مدارس و برخی مشاغل دیگر در این ایام برای اقدام به مسافرت مردم به مناطق دیگر نبوده و هدف از این تعطیلی های ناخواسته و اجباری تنها به خاطر حفظ جان مردم و مقابله با شیوع بیماری کرونا بوده و مردم باید با در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری در کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و برنامه ریزی مردم برای انجام سفرهای نوروزی تاکید کرد: در وضعیت بحرانی که ویروس کرونا به شدت سلامت جامعه را تهدید می کند، خانواده ها باید به سلامت خود و جامعه توجه جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان خلخال: جاده های منتهی به استان گیلان مسدود است

دادستان خلخال: جاده های منتهی به استان گیلان مسدود است