مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-07اقتصادي

تخصیص 4.5 میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر عیسی بابایی اظهارکرد: این نهاد در 11 ماهه امسال خدمت رسانی به مناطق محروم را در اولویت کار خود قرار داده و 4.

5 میلیارد تومان برای کمک به خانوارهای نیازمند مناطق محروم تحت حمایت کمیته امداد اختصاص داده است.

وی با توجه به مشکلات خاص مناطق محروم استان از ابلاغ اعتبارات ویژه ای علاوه بر بودجه کمیته امداد خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیصی در 29 سرفصل کاری اعم از اشتغال، مسکن، درمان، حمایتی و فرهنگی مددجویان در مناطق محروم صرف شده است.

بابایی با توجه به ضرورت تامین لوازم گرمایشی مددجویان در فصل سرما، عنوان کرد: امسال به مناسبت 14 اسفندماه و روز احسان و نیکوکاری ،242 عدد بخاری با اعتباری بالغ بر 145 میلیون تومان در بین مددجویان مناطق محروم با ضریب هشت شهرستان های مراوه تپه، داشلی برون و مینودشت تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به سکونت 29 درصد خانوارهای تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم استان یادآور شد: کمیته امداد استان گلستان دارای 22 هزار خانوار ساکن در مناطق محروم در 11 شهرستان، 558 روستا و 32 دهستان با ضرایب محرومیت 6، هفت و هشت است.

بابایی بر ضرورت افزایش خدمات رسانی در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مناطق محروم باید با جدیت بیشتری دنبال شود زیرا رفع فقر و محرومیت از مناطق محروم استان مستلزم توجه، حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 4.5 میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم گلستان

تخصیص 4.5 میلیارد تومان اعتبار به مناطق محروم گلستان