مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-07سياسي

نگاه سیاسی به طرح های عمرانی شایسته نیست


نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم گفت: نگاه های سیاسی و حزبی به مجموعه قرارگاه خاتم موجب عقب ماندن شهرها از پیشرفت و عمران می شود.

- محمدحسن آصفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء بعد از جنگ کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است و اقداماتی چون سدسازی، پل سازی، جاده سازی، صنایع کشتیرانی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاه و نفت و گاز نمونه ای از اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر قرارگاه است.

وی تصریح کرد: قرارگاه امکاناتی را که در جنگ مورد استفاده قرار می داد، بعد از جنگ در عرصه های سازندگی به کار گرفته و با اقدامات ارزشمند خوب موجب سازندگی و عمران و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را رقم زده است.

نماینده منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم با بیان اینکه نقش قرارگاه در کمک کردن هزینه های دولت و پیشرفت و توسعه کشور غیرقابل انکار است، ادامه داد: مجموعه هایی چون قرارگاه تنها مختص ایران نیست، در ایران به نام قرارگاه شناخته می شود، اما در تمام کشورها سعی می شود از توانمندی نیروهای نظامی در زمان صلح و آتش بس برای پیشرفت و عمران کشورها استفاده شود.

آصفری کم کردن هزینه های پروژه های مختلف عمرانی، سرعت بخشیدن به پروژه ها، تولید اشتغال را از مزایای قرارگاه خاتم برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه سیاسی به طرح های عمرانی شایسته نیست

نگاه سیاسی به طرح های عمرانی شایسته نیست