مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-07سياسي

دولت هند به مسئولیت خود در قبال مسلمانان عمل کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دولت هند باید هر چه زودتر جلوی جنایات را بگیرد و با جنایتکاران برخورد و به مسئولیت خود در قبال مسلمانان عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در جمع خبرنگاران در خصوص جنایات صورت گرفته علیه مسلمانان هند، اظهار کرد: سازمان ملل مثل همیشه در قبال مسائل اینچنین، سکوت کرده ولی لازم است دولت ما به صورت جدی تر از دولت هند بخواهد اولا برای آرام کردن اوضاع در جهت توقف ظلم علیه مسلمانان در این کشور و ثانیا قصاص مجرمین این داستان، اقدام کند که در غیر این صورت باید پاسخگوی وجدان مردم دنیا باشد.

وی افزود: هندوستان کشوری کهن از جنبه فرهنگی و یکی از دو کشور پرجمعیت جهان است که ادیان مختلف و اعتقادات گوناگونی از هزاران سال پیش تاکنون در آن زندگی می کنند.

مسلمانان با بیش از صد میلیون نفر جمعیت مجموعه انسانی قابل توجهی در این کشور هستند و باید اعتقادات و مکان های مذهبی آنها مورد احترام باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ما در همیشه تاریخ شاهد همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان و اعتقادات در هندوستان بوده ایم اما چند سالی است که جریان خزنده ای تلاش می کند به این صلح و دوستی مردم این کشور لطمه وارد کند؛ از خراب کردن مسجد گرفته تا اقدام به شکنجه و آدم کشی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت هند به مسئولیت خود در قبال مسلمانان عمل کند

دولت هند به مسئولیت خود در قبال مسلمانان عمل کند