مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-07اجتماعي

نظارت جدی بر نحوه دفع پسماندهای عفونی همدان در زمان شیوع کرونا


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: بر نحوه دفع پسماندهای عفونی به خصوص در بیمارستان های درگیر کرونا در استان همدان نظارت مستمر و جدی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن جعفری نژاد بسطامی ظهر شنبه در کمیته مبارزه با کرونا بیان کرد: در حال حاضر 21 بیمارستان در استان همدان فعال است که از این تعداد، بیمارستان فرشچیان سینا برای خدمات رسانی به مبتلایان ویروس کرونا در بزرگسالان و بیمارستان بعثت برای مبتلایان به ویروس کرونا در کودکان در نظر گرفته شده و بیمارستان های فامنین و مهر ملایر نیز به عنوان بیمارستان های معین در سطح استان به این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با بین اینکه بر اجرای پروتکل دفع و بی خطر سازی پسماندهای ناشی از خدمات بیمارستانی در شرایط اپیدمی ویروس کرونا نظارت می شود، افزود: استفاده از دستگاه بی خطرساز بیمارستانی برای مدیریت پسماندهای عفونی به خصوص پسماندهای آغشته به ویروس کرونا در کمترین ساعت پس از تولید از موارد الزامی در این خصوص است.

جعفری نژاد خاطرنشان کرد: در صورت خرابی دستگاه ها و یا بیشتر شدن حجم تولید پسماند عفونی در بیمارستان نسبت به حجم اتوکلاو موجود، مازاد پسماند تحویل شرکت مربوطه دفع پسماندهای بیمارستانی برای انجام بی خطرسازی می شود و پتو و لحاف بیماران کرونایی به این شرکت تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر نحوه دفع پسماندهای عفونی همدان در زمان شیوع کرونا

نظارت جدی بر نحوه دفع پسماندهای عفونی همدان در زمان شیوع کرونا