مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-07سياسي

پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در روز میلاد حضرت علی(ع)


سازمان انتقال خون خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای ضمن اشاره به کاهش ذخایر خونی استان پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در روز ولادت حضرت علی را اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی سازمان انتقال خون خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای ضمن اشاره به کاهش ذخایر خونی استان پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در روز ولادت حضرت علی را اعلام کرد.

پایگاه های اهدای خون فعال مشهد در روز یکشنبه، 18 اسفندماه همزمان با ولادت حضرت علی شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید و تیم سیار مستقر در ورودی باب الرضا حرم مطهر رضوی هستند.

ساعت پذیرش پایگاه ها از 9:00 الی 13:00 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در این اطلاعیه ضمن اشاره به کاهش شدید ذخایر خونی استان از مردم خواسته شده، اهدای خون را به عنوان یک انفاق، صدقه جاریه و زکات سلامتی در نظر گیرند که در ماه رجب بی شک ثواب آن بیشتر است.

در این اطلاعیه ضمن استمداد از کلیه واجدین شرایط اهدای خون، نیاز به همه گروه های خونی تأکید و همچنین اعلام شده داوطلبان اهدای خون کارت ملی خویش را در مراجعه به پایگاه ها به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در روز میلاد حضرت علی(ع)

پایگاه های فعال اهدای خون مشهد در روز میلاد حضرت علی(ع)