مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-07حوادث

ممنوعیت فعالیت صاحبان سوییت منزل های اجاره ای در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از ممنوعیت فعالیت افرادی که اقدام به اجاره دادن سوییت منزل ها به مسافران در سطح استان همدان می کنند خبر داد.

- سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بر اساس تدابیری که در سطح استان اتخاذ شد استان همدان نیز از استان های است که امسال تمهیدات لازم برای مسافران به دلیل شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته نشده و بدین منظور از چند روز قبل سوییت منزل هایی که اقدام به پذیرش میهمان می کردند برابر هماهنگی های قضایی از فعالیت آنها جلوگیری شده است.

وی افزود: شایعاتی وجود دارد که این افراد منازل خود را برای مدت طولانی به مسافرانی که از استان هایی که شیوع ویروس کرونا در آنها بالا است اجاره داده اند ا ما اعلام می کنیم این موضوع صحت ندارد و گشت های نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان به شدت این موارد را بررسی و پیگیری می کند و افرادی کارتن به دستی را که اقدام به اجاره سوییت یا منزل می کند برای بار اول با تذکر و در صورت عدم توجه به مرجع قضایی معرفی می کند.

سردار کامرانی صالح در ادامه با اشاره به اقدامات برخی افراد در فضای مجازی و انتشار شایعات در رابطه با ویروس کرونا گفت: پلیس فتا با رصد اقدامات این گونه افراد که قصد تشویش اذهان و بر هم زدن امنیت روانی جامعه را دارد با قاطعیت برخورد و این افراد را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فعالیت صاحبان سوییت منزل های اجاره ای در همدان

ممنوعیت فعالیت صاحبان سوییت منزل های اجاره ای در همدان