مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:262020-03-07سياسي

برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها، قانع سازی جایگزین دستورسازی شود


برای پیشگیری از ابتلا و کنترل بیماری کووید 19 و کاهش تردد مردم در سطح شهرها، قانع سازی جایگزین دستورسازی شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: برای پیشگیری از ابتلا و کنترل بیماری کووید 19 و کاهش تردد مردم در سطح شهرها، قانع سازی جایگزین دستورسازی شود.

علی میرزایی امروز شنبه 17 اسفندماه در نشست اعضای شورای تامین شهرستان ساوه با خبرنگاران اظهار کرد: مسیر اطلاع رسانی باید به سمت و سویی برود که منجر به رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم و قانع سازی آحاد مختلف جامعه شود و در این زمینه از هرگونه برخورد دستوری و اجبار خودداری شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ساوه به لحاظ جغرافیایی با کل استان متفاوت است، افزود: مزیت مهاجرپذیری ساوه و حضور افراد غیر بومی و طبقات اجتماعی متفاوت در این شهرستان با توجه به زیرساخت های ضعیف و کمبودهای درمانی، مقابله با این درمان را با چالش مواجه کرده است.

او بیان کرد: شیوع بیماری ویروس کرونا با یک سیستم بیولوژیک پیچیده در کشور ادامه دارد و شهرستان ساوه نیز به دلیل چسبندگی با قم و تهران به عنوان دو کانون بزرگ شیوع بیماری کووید 19 نیازمند تشدید فعالیت ها و نظارت ها و تشدید ارتقای سلامت بهداشتی خانواده است که بر این اساس ساختار مدیریتی شهرستان تصمیم به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی با سه ضلع مثلث ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها، قانع سازی جایگزین دستورسازی شود

برای کاهش تردد مردم در سطح شهرها، قانع سازی جایگزین دستورسازی شود