مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-07اقتصادي

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 صرافی سینا به مؤسسات خیریه


در اقدامی خیرخواهانه و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، بر اساس مصوبه هیات مدیره، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 این شرکت جهت کمک به بیماران خاص اهدا شد.

- مدیرعامل شرکت صرافی سینا گفت: در اقدامی خیرخواهانه و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، بر اساس مصوبه هیات مدیره، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 این شرکت جهت کمک به بیماران خاص اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سینا، فرهاد آموزنده افزود: شرکت صرافی سینا باهدف کمک به توانمندسازی و ارتقاء کیفیت بهداشت و سلامت قشر بیماران خاص کشور، هزینه چاپ سررسید و تقویم سال جدید را به سازمان های خیریه اهدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور مبنی بر شیوع کرونا ویروس و لزوم حمایت بیشتر از بیماران خاص جامعه، معادل هزینه های تهیه و چاپ سررسید، تقویم و سایر اقلام تبلیغاتی پایان سال این شرکت جهت کمک به تهیه دارو و ملزومات موردنیاز بیماران خاص به چند موسسه مرتبط ازجمله موسسه خیریه محک و خانه ای بی کشور (موسسه حمایت از بیماری های پوستی خاص/ بیماران پروانه ای) اختصاص یافت.

آموزنده ابراز امیدواری کرد این اقدام شرکت صرافی سینا بتواند کمکی در راستای افزایش توانمندی مؤسسات خیریه در جهت تأمین اقلام، نیازمندی ها و فناوری های جدید در عرصه درمان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 صرافی سینا به مؤسسات خیریه

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 صرافی سینا به مؤسسات خیریه