مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:312020-03-07سياسي

میبدی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند


فرماندار میبد با تاکید بر این که متاسفانه میبدی ها هنوز کرونا ویروس را جدی نگرفته اند، از تعطیلی تمام مراکز خرید و خدماتی این شهرستان از فردا یکشنبه خبر داد.

- ایسنا/یزد فرماندار میبد با تاکید بر این که متاسفانه میبدی ها هنوز کرونا ویروس را جدی نگرفته اند، از تعطیلی تمام مراکز خرید و خدماتی این شهرستان از فردا یکشنبه خبر داد.

حسین فلاح امروز شنبه هفدهم اسفندماه در جمع خبرنگاران مدافعان سلامت و کادر درمانی فعال در زمینه مهار بیماری کرونا، گفت: در شرایط حساس، خطیر و خاص و ویژه ای قرار داریم که باید با همکاری و همراهی یک دیگر این دوره سخت را پشت سر بگذرانیم.

وی با بیان این که میبدی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند، افزود: متاسفانه مردم شهرستان به این عقیده و باور نرسیده اند که در شرایط سختی وجود داریم و باید با پیشگیری و رعایت موارد بهداشتی از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

فلاح با بیان این که تاکنون هیچ مورد فوتی از بیماری کرونا در شهرستان اعلام نشده است، اظهار کرد: تمام آمارها به طور شفاف برای مردم بازگو می شود ولی هرچند شهرستان میبد در مقایسه با دیگر شهرستان ها از وضعیت مطلوب تری برخوردار است اما به این معنا نیست که شرایط مناسب را پیش رو داشته باشیم لذا عاجزانه از مردم تقاضا داریم تا مگر در شرایط خاص و ضروری از منزل بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میبدی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند

میبدی ها هنوز کرونا را جدی نگرفته اند