مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:452020-03-07سياسي

ضرورت مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها


معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر در دیدار با سفرا و نمایندگان کشورهای حاضر در چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر، خواستار مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها و گسترش همکاری های قضایی و حقوقی دوجانبه در این رابطه شد.

- در دیدار تفرشی با نمایندگان کشورهای حاضر در نشست شورای حقوق بشر مطرح شد ضرورت مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر در دیدار با سفرا و نمایندگان کشورهای حاضر در چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر، خواستار مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها و گسترش همکاری های قضایی و حقوقی دوجانبه در این رابطه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر که جهت شرکت در چهل و سومین نشست شورای حقوق بشر در ژنو به سر می برد، پنجشنبه و جمعه گذشته با سفرا و نمایندگان دائم حاضر در اجلاس فوق من جمله آنگولا، شیلی، توگو، هلند، بلژیک، چک (رییس دوره ای اتحادیه اروپا) دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدارها، گسترش همکاری های قضایی و حقوقی دوجانبه، ضرورت توقف فرآیند کنونی و سوء استفاده ابزاری از قطعنامه و رویکرد سیاسی علیه وضعیت حقوق بشر کشورمان، ضرورت تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها

ضرورت مقابله با سوء استفاده ابزاری از قطعنامه های حقوق بشری علیه ملت ها