مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-07حوادث

اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به تشریح اعمال محدودیت های رفت وآمد جاده ای در مبادی ورودی خراسان رضوی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از امروز، - ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به تشریح اعمال محدودیت های رفت وآمد جاده ای در مبادی ورودی خراسان رضوی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا از امروز، 17 اسفند ماه، پرداخت.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: این محدودیت ها در 14 نقطه و در چهار مسیر اصلی غرب، شمال، جنوب و شرق در سطح استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در مسیر غرب کاهک داورزن، نیشابور در محل پلیس راه، عوارضی ملک آباد، ایست بازرسی درونه بردسکن و پلیس راه جغتای- جاجرم از جمله این نقاط چهارده گانه است که برای کنترل در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در مسیر جنوب، در پلیس راه بجستان، ایستگاه ایست بازرسی شهید سالاری گناباد، ایستگاه ایست بازرسی کامه تربت حیدریه و نشتیفان در خواف از دیگر نقاطی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

امیدوار اضافه کرد: در مسیر شرق ایست بازرسی مالکی، ایست بازرسی اسماعیل آباد، محور سرخس و برای مسیر شمال نیز در محور کلات به مشهد پاسگاه گوجگی و در مسیر قوچان- چناران- مشهد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی

اعمال محدودیت های جاده ای در 14 نقطه از مبادی ورودی خراسان رضوی