مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-07حوادث

فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد


سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در این باره بیان کرد: گشت های نظارت بر اماکن عمومی به افراد کارتن به دستی که اقدام به اجاره دادن سوییت یا منزل می کنند در بار اول تذکر داده و در صورت بی توجهی به مرجع قضایی معرفی می کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده همدان نیز جزو استان های است که امسال تمهیدات لازم برای پذیرش مسافر ندارد و از چند روز قبل هم از فعالیت سوییت منزل هایی که اقدام به پذیرش میهمان می کردند جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: مطالبی مبنی اجاره طولانی مدت خانه ها به مسافرانی که از قم و شمال کشور به این استان سفر کرده اند منتشره شده است که صحت ندارد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح درباره انتشار برخی از شایعات در فضای مجازی گفت: پلیس فتا با رصد کامل فضای مجازی، افرادی که قصد تشویش اذهان مردم و بر هم زدن امنیت روانی جامعه را دارند با قاطعیت برخورد و این افراد را به مراجع قضایی معرفی می کند.

سردار کامرانی صالح اضافه کرد: پلیس با افرادی که اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار می کنند یا با تولید اقلام بهداشتی تقلبی سلامتی شهروندان را به خطر می اندازند برخورد می کند.

کشف 10 هزار قطعه سرقتی خودرو فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تیم گشت کلانتری 19 فرهنگیان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد

فعالیت کارتن به دستان همدان برای مقابله با کرونا ممنوع شد