مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:062020-03-07اقتصادي

خبرنگاران خراسان رضوی بسته بهداشتی دریافت می کنند


عباس محمدیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته بهداشتی شامل محلول و ژل ضدعفونی کننده برای گندزدایی و ماسک جهت جلوگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا میان فعالان رسانه ای استان توزیع می شود و درصدد هستیم دستکش را نیز به این اقلام اضافه کنیم.

وی از پرداخت مبلغ 300 هزار ریال جهت تامین بسته یاد شده خبرداد و گفت: همچنان سایر گروهها در استان در اولویت دریافت این بسته بهداشتی هستند و احتمالا طی روزهای آینده سهمیه خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی دریافت خواهد شد و به صورت رایگان بین رسانه های مختلف توزیع می شود.

محمدیان شمار خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران، مستندسازان و فعالان رسانه ای در فضای مجازی استان را بیش از دو هزار و 100 نفر عنوان کرد و گفت: هزار و 320 نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند که 745 نفر از این افراد در مشهد فعالیت دارند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت 33 بیمار جدید در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به 135 نفر رسید.

از روز 30 بهمن گذشته تا امروز 17 اسفند ماه افزون بر هزار و 500 بیمار عفونت حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروی کووید19 عامل بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده اند و تاکنون 635 نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران خراسان رضوی بسته بهداشتی دریافت می کنند

خبرنگاران خراسان رضوی بسته بهداشتی دریافت می کنند