مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-07اقتصادي

امسال 443 هکتار فضای سبز در نهاوند ایجاد شده است


امسال 443 هکتار فضای سبز در نهاوند ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند مراد ناصری امروز در آیین غرس نهال در دانشگاه پیام نور این شهرستان اظهار کرد:  از ابتدای سال جاری تاکنون 443 هکتار فضای سبز در نهاوند ایجاد شده که معادل 98 درصد از میزان تعهدات شهرستان در سند توسعه راهبردی است.

وی گفت: از مجموع 443 هکتار فضای سبز حدود 220 هکتار به صورت کاشت درختان جنگلی بوده و 210 هکتار نیز بذرکاری است که در عرصه های جنگلی سراب گیان، فارسبان و گاماسیاب انجام شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: در هفته درختکاری نیز 60 هزار اصله نهال کاشته می شود که با انجام این کار تعهد شهرستان نهاوند به صورت صد درصدی عملیاتی شده است.

وی شهرستان نهاوند را قطب جنگلی استان همدان عنوان کرد و افزود: شهرستان نهاوند با توجه به مراتع غنی و جنگل های طبیعی و دست کاشت به عنوان شهر سبز استان محسوب می شود که لازم است سالانه به سرانه فضای سبز شهرستان اضافه شود.

ناصری هفته درختکاری را فرصتی مهم برای گسترش فضای سبز و ترویج فرهنگ درختکاری عنوان کرد و افزود: دوستی با طبیعت به همراه فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی را باید در بین مردم ترویج داده و آن را به فرزندان خود آموزش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 443 هکتار فضای سبز در نهاوند ایجاد شده است

امسال 443 هکتار فضای سبز در نهاوند ایجاد شده است