مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-07اجتماعي

مشکلی در بودجه فضای سبز سال آینده تبریز نداریم


در مورد بودجه فضای سبز برای سال آینده مشکلی نداریم و امیدواریم در فصل بهار بتوانیم قسمت عمده ای از درختکاری، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در مورد بودجه فضای سبز برای سال آینده مشکلی نداریم و امیدواریم در فصل بهار بتوانیم قسمت عمده ای از درختکاری، کاشت نهال و گل آرایی در سطح شهر را انجام دهیم.

شهرام دبیری در بازدید از مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز با اشاره به آماده سازی و پرورش گل برای کاشت در عید نوروز و فصل بهار، اظهار کرد: در طراحی فضای سبز شهری، به استفاده از طراحی های زیبایی آفرین، تاکید داریم.

وی ادامه داد: در مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز نهال های زیادی کاشته می شود که امیدواریم این موضوع تقویت شود تا بتوانیم در امر پرورش گل و گیاه خودکفا شده و همه نهال ها و گل های مورد نیاز را خودمان پرورش دهیم.

وی با بیان این که تولید و پرورش گل و گیاه موجب اشتغالزایی نیز می شود، تاکید کرد: تلاش می کنیم چنین فرصت ها و مکان هایی را توسعه داده و در آینده خودکفا شویم.

با تقویت مرکز تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز، می توانیم در تولید گل و نهال به خودکفایی برسیم.

دبیری افزود: سال آتی که سال فضای سبز و درختکاری نامگذرای شده و طراحی و اقدامات فضای سبز به گونه ای خواهد بود که بتوانیم قدم های خوبی برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در بودجه فضای سبز سال آینده تبریز نداریم

مشکلی در بودجه فضای سبز سال آینده تبریز نداریم