مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-07اقتصادي

تعطیلی صنوف اردبیل در جلسه اضطراری سازمان صمت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل طی جلسه اضطراری با نمایندگان اصناف اردبیل مقررشد تا اطلاع ثانوی تمامی صنوف به جز 5 صنف تعطیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان اردبیل طی جلسه اضطراری با نمایندگان اصناف اردبیل مقرر شد تا اطلاع ثانوی تمامی صنوف به جز 5 صنف تعطیل شوند.

وی افزود: برابر تصمیم اتخاذ شده توسط اتاق اصناف و اتحادیه ها، فقط صنوف نانوایی، موادغذایی، خواربار، لبنیاتی و قصابان مجاز به فعالیت هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و پرهیز از اجتماع در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح جامعه طبق صحبت های انجام یافته با اصناف اردبیل این تصمیم اتخاذ شده و امیدواریم که مردم استان نیز با توجه به شرایط کنونی در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، پس از اتخاذ این تصمیم در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اتاق اصناف، اغلب اتحادیه های صنوف در این استان آمادگی خود را برای تعطیلی واحدهای صنفی نسبت به اجرای این تصمیم در راستای مقابله با ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی صنوف اردبیل در جلسه اضطراری سازمان صمت

تعطیلی صنوف اردبیل در جلسه اضطراری سازمان صمت