مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-07سياسي

لغو تجمعات هیئت ها جهاد هیئتی ها در ضد عفونی کردن شهر


دو هفته ای است که کرونا ویروس مهمان ناخوانده شهر و کشور ما شده است.

وزارت بهداشت مرتب از طریق پیامک و رسانه های جمعی توصیه های بهداشتی را به هموطنان ارائه می کند و متولیان امر نیز مکرر از مردم درخواست می کنند برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا از سفر خودداری کنند.

از طرف دیگر ماه رجب همراه با عید میلاد ائمه معصومین (ع) است و شاید برخی از مردم تمایل داشته باشند که همچنان در مساجد، هیئت های مذهبی و حسینیه ها جشن برگزار کرده و از حاضران در مراسم پذیرایی کنند.

سال های قبل را به یاد می آوردند که آسوده خاطر شهر را چراغانی کرده و امکانات پذیرایی از محبان اهل بیت (ع) را در مساجد و تکایا می کردند.

هر چند این موارد از محبت و عشق مردم ایران زمین و خراسانی به اهل بیت (ع) نشأت می گیرد ولی دغدغه هایی در زمینه تجمعات و انتقال ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی وجود دارد.

لیلا بیدختی در گفت وگو با مهر اظهار کرد: این روزها بنا بر توصیه های پزشکان و کادر درمانی باید از حضور در تجمعات پرهیز کنیم تا با همکاری هم بتوانیم هر چه سریع تر اپیدمی و همه گیری شیوع بیماری کرونا را کنترل کنیم.

وی بیان کرد: از طرف دیگر همه ما محب اهل بیت (ع) بوده و تمایل به حضور در مراسم میلاد آن بزرگواران داریم که در این میان عشق به مولای متقیان علی (ع) جایگاه خاص و ویژه ای بین ما ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تجمعات هیئت ها جهاد هیئتی ها در ضد عفونی کردن شهر

لغو تجمعات هیئت ها جهاد هیئتی ها در ضد عفونی کردن شهر