مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-07سياسي

قدردانی امام جمعه ابرکوه از زحمات مدافعان خط مقدم سلامت


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جریان این دیدار به ایرنا گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا ، تلاش بی وقفه و شبانه روزی کادر پزشکی و پرستاری یکی از فداکاری ، گذشت، ایثار و از خودگذشتگی مردم را به نمایش گذاشت .

وی افزود: پرستاران و پزشکان متعهد که به حق شایسته عنوان مدافعان سلامت ملت هستند با فداکاری وصف ناپذیر خود برای درمان مبتلایان به بیماری نقش بسیار مهمی در کنترل آن دارند.

حسینی با بیان اینکه مدافعان سلامت که با تلاش شبانه روزی خود به زودی شکست نهایی را نصیب این بیماری خواهند کرد، افزود : گرچه این بیماری جهانی است اما به فضل خداوند متعال ، شیوع آن در کشور ما با رعایت بهداشت فردی مردم و همّت بلند مسوولان به زودی رخت بر خواهد بست .

امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه این بیماری جّو اضطرابی که سایه سیاهش بر سرخانوادهها گسترده شده و این ترس موجب رکود در همه زوایای زندگی مردم و کوچه بازار و محافل مذهبی شده است ، تصریح کرد: مردم با رعایت بهداشت فردی نباید تا این اندازه نسبت به این بلیّه جدید نگران باشند .

حسینی ادامه داد: از مردم درخواست می شود با رعایت مواضعین بهداشت فردی و پرهیز از حضور غیرضروری در اجتماعات و مکان های مختلف در ریشه کن شدن هر زودتر این بیماری تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امام جمعه ابرکوه از زحمات مدافعان خط مقدم سلامت

قدردانی امام جمعه ابرکوه از زحمات مدافعان خط مقدم سلامت