مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-07حوادث

گلایه شهروندان پلدختری از نبود ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی


مرد جوانی که از یکی از داروخانه های شهر پلدختر بیرون می آید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای چندمین روز برای تهیه ماسک به داروخانه مراجعه کردم که با نوشته ای مواجه شدیم که روی شیشه زده بود ماسک و الکل نداریم ، سوال نکنید به ناچار داروخانه را ترک کردم.

محمد محمدی افزود: به هر داروخانه ای که در سطح شهر مراجعه می کنم، با کلمه نداریم مواجه می شوم، هنوز با گذشت یک هفته موفق به تهیه ماسک نشدم و سردرگم و سرگردان مانده ام که نبود اقلام بهداشتی باعث شده ترس از ابتلا به ویروس کرونا در بین مردم افزایش یابد.

یک خانم پلدختری دیگری گفت: به چندین داروخانه سطح شهر پلدختر مراجعه کرده و موفق به تهیه ماسک و الکل نشده ام و با چهره ای نگران داخل داروخانه شد.

این شهروند پلدختری بیان کرد: هر چه می گردم نمی توانم ماسک، الکل و یا ژل ضدعفونی کننده تهیه کنم از این وضغیت خسته شده ام نمی دانم در واقع داروخانه ها دارند و نمی دهند و یا آن را احتکار و نمی فروشند.

در طول مسیر به داروخانه دیگری در سطح شهر پلدختر مراجعه می کنم و چشمم به مرد میانسالی می خورد و با دیدن من لب به شکوه می گشاید و می گوید: برای تهیه ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی کننده تمام شهر را زیر پا گذاشته ام اما خبری از ملزومات مقابله با کرونا این مهمان ناخوانده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه شهروندان پلدختری از نبود ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی

گلایه شهروندان پلدختری از نبود ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی