مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 17:152020-03-07پزشكي

بهبود 30 درصدی مبتلایان به کرونا در شهریار


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار با اشاره به بهبود 30 درصدی مبتلایان ویروس کرونا در سطح این شهرستان گفت: منزل بهترین مکان برای درمان سرماخوردگی و علائم خفیف است و شهروندان از حضور در اماکن پرتردد خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، محمدهادی ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری شهریار اظهار داشت: در میان آمار حدود 20 نفره نفره مبتلایان مثبت به ویروس کرونا در شهرستان شهریار حدود 30 درصد از این آمار بهبود پیدا کرده اند.

وی افزود: از ابتدای درگیری با کرونا با تمام مسئولان اتحادیه ها به ویژه اتحادیه نانوایان جلسه توجیهی و آموزشی برگزار شد و و دستورالعمل های لازم آموزش داده و ابلاغ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهریار بیان کرد: 80 درصد مبتلایان به کرونا یا علائمی نداشته و یا با علائم خفیف بهبود می یابند و میزان انتقال فرد با علائم خفیف بسیار کمتر از فرد با علائم بیشتر است.

ناصح گفت: در این شرایط باید هر شخصی مسئولیت فردی و اجتماعی خود را انجام دهد و برخلاف تصور موجود شبکه بهداشت درمان منابع انسانی و پشتیبانی کافی برای نظارت بر تمامی امکنه شهرستان را ندارد و همه باید با مشارکت هم این ویروس را شکست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود 30 درصدی مبتلایان به کرونا در شهریار

بهبود 30 درصدی مبتلایان به کرونا در شهریار