مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 19:202020-03-07سياسي

تعطیلی صنف های غیرضروری در «جم» برای مقابله با شیوع کرونا


برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، تمامی صنف های غیرضروری تعطیل می شود و تمامی متکدیان از سطح شهرستان جمع آوری و ماشین های سیار فروش در سطح شهر جمع آوری می شوند و نیروهای امدادی ورودی استان بوشهر از سمت استان فارس را به صورت جدی کنترل می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، محمد حسینی امشب در چهارمین نشست مبارزه با کرونا که در فرمانداری جم برگزار شد، اظهار داشت: باید همه دست به دست هم دهیم و جلوی شیوع بیشتر این ویروس در کشور را بگیریم و هر کوتاهی مردم و مسؤولان در رعایت الزامات مقابله با کرونا یعنی بازی با جان خود و دیگران و همه مسؤولان باید مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را با حساسیت و جدیت اجرایی کنند.

فرماندار شهرستان جم افزود: از تمام ظرفیت های شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا استفاده کرده ایم و در این راستا شهرداری ها، اقدامات خوبی را در راستای ضدعفونی شهرها انجام داده اند و این روند تداوم می یابد و در ستاد مبارزه با کرونا ناچاریم برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها را در راستای هدفی والاتر که همان سلامت مردم است مصوب کرده و خواهیم کرد و قطعا مردم هم شرایط ویژه کشور را درک می کنند.

وی با بیان اینکه اگر تدابیر جدی اتخاذ نشود و مردم رعایت نکنند قطعا نتیجه ای جز دچار شدن به شرایط قرمز مثل برخی استان ها نخواهد داشت خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی صنف های غیرضروری در «جم» برای مقابله با شیوع کرونا

تعطیلی صنف های غیرضروری در «جم» برای مقابله با شیوع کرونا