مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 19:302020-03-07ورزشي

بارسلونا 1 - 0 سوسیداد؛ VAR به داد بارسلونا رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسلونا در بازی امشب نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در دقایق پایانی موفق شد با گل دقایق پایانی لیونل مسی به برتری دست یابد تا با یک بازی بیشتر از رئال مادرید، - بارسلونا در دیداری دشوار با یک گل سوسیداد را مغلوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، بارسلونا در بازی امشب نمایش چندان خوبی ارائه نداد و در دقایق پایانی موفق شد با گل دقایق پایانی لیونل مسی به برتری دست یابد تا با یک بازی بیشتر از رئال مادرید، با دو امتیاز برتری نسبت به این تیم صدرنشین شود.

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 10 می توانست به گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه برایتوایت روی پاس تماشایی لیونل مسی با واکنش رمیرو همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 14 و دوباره روی پاس لیونل مسی، برایتوایت در مقابل دروازه سوسیداد صاحب موقعیت مناسبی شد، اما ضربه زمینی او چندان محکم نبوده و با واکنش دروازه بان حریف همراه شد.

در دقیقه 20 بود که سوسیداد اولین موقعیت گلزنی را به دست آورد، اما تعلل ایساک باعث شد در نهایت این موقعیت از دست رفته و ضربه او به مدافعان بارسا برخورد کند.

در دقیقه 28 و روی ارسال بارنکستا از سمت چپ، سوسیداد می توانست گل اول را وارد دروازه بارسلونا کند، اما ضربه سر ایساک از بالای دروازه حریف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارسلونا 1 - 0 سوسیداد؛ VAR به داد بارسلونا رسید

بارسلونا 1 - 0 سوسیداد؛ VAR به داد بارسلونا رسید