مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 20:152020-03-07سياسي

رییس مجمع نمایندگان مازندران: عواقب بازگشایی جاده های استان برعهده دولت است


علی محمد شاعری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با تصمیم برای بازگشایی محورهای مازندران پس از اعلام انسداد طی روزهای گذشته، اظهار کرد: بنده تا جاییکه با خبر شدم ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته راه های مواصلاتی باز شود و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسؤول ستاد ملی کرونا است.

وی همچنین گفت: رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و پیشنهاد دهنده بازگشایی محورها با توجه به اینکه مسؤولیت حمل و نقل بین شهری و درون شهری با وزارت کشور است، فکر می کنم که وزیر کشور باشد.

وی در پاسخ به این سوال که بحث لغو ممنوعیت به محورهای ورودی مازندران را طی نامه ای دریافت کرده اید یا اینکه در خبرها این موضوع به اطلاع شما رسیده است، پاسخ داد: بنده خبرهای مختلف را دیدم و شب گذشته با استاندار صحبت کردم و متوجه شدم که استاندار هم بابت این موضوع به صورت جدی تحت فشار قرار دارد.

شاعری خاطر نشان کرد: به صورت لحظه ای مسائل استان را رصد می کنم و پس از اطلاع از بازگشایی محورهای مازندران نامه ای به وزیر کشور نوشتیم و هشدار دادم.

وی در ارتباط با بحث بازگشابی جاده را طی تماسی که با یکی از معاونان استاندار متوجه شدم، افزود: استاندار در این زمینه پاسخگو نبود و از طریق معاون وی در جریان این موضوع قرار گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان مازندران: عواقب بازگشایی جاده های استان برعهده دولت است

رییس مجمع نمایندگان مازندران: عواقب بازگشایی جاده های استان برعهده دولت است