مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 20:352020-03-07سياسي

شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: حجمی از کتابخانه ها و سیستم ها مالتی مدیا هستند که این کار پیش از این انجام شده و در حال حاضر با تامین منابع برخی از مراکز را تجهیز می کنیم تا دانشجویان بتوانند در ادامه آموزش های مجازی به صورت .

- حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره آموزش های مجازی این دانشکده، گفت: ما از این قضیه به عنوان یک فرصت استفاده می کنیم و از آموزش های الکترونیکی و آموزش های مجازی به خوبی استقبال می کنیم.

  70 درصد ظرفیت دانشگاه های فنی وحرفه ای دروس کارگاهی و عملی است وی افزود: 70-60 درصد از ظرفیت های دانشگاه ها به صورت دروس کارگاهی و علمی است و عملاً استانداردهای خاطی را طلب می کند تا بتوانیم آموزش های الکترونیکی را ارائه بدهیم.

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای ادامه داد: برای رسیدن به این هدف سه سطح برنامه تعریف کرده ایم که بخشی از آن برنامه های آ موزشی آفلاین  است که از روزهای اول شروع شده و نیاز بود که پنلی در اختیار استادان قرار داده شود تا به صورت آفلاین کلاس های آموزشی و منابع درسی را ضبط کنند و در سایت دانشکده ها به صورت فیلم های داخلی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین

شرکت در آزمون های فنی وحرفه ای به صورت آنلاین