مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 اسفند 1398 ساعت 23:402020-03-07پزشكي

آغاز تولید محلول ضدعفونی کننده در دزفول


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از صدور مجوز تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در یکی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک دزفول خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از صدور مجوز تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در یکی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک دزفول خبر داد.

اخلاق محمدیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مجوز صادرشده از سوی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی دزفول برای یک کارخانه تولید مواد شوینده، خط تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح در این کارخانه راه اندازی شد.

وی افزود: با شیوع و گسترش کروناویروس در کشور و استان خوزستان، نخستین کارخانه تولید مایع ضدعفونی کننده سطوح و دست با کسب مجوز در دزفول راه اندازی شد و اکنون به تولید این محصول می پردازد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان تصریح کرد: این کارخانه با توقف خط تولید مواد شوینده، اکنون به تولید محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح می پردازد و ظرفیت روزانه تولید 10 هزار عدد مایع ضدعفونی کننده را دارد.

محمدیان خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی در شهرک صنعتی شماره یک دزفول مستقر است و با تولید این محصول می تواند بخشی از نیاز استان به محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح را بر طرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید محلول ضدعفونی کننده در دزفول

آغاز تولید محلول ضدعفونی کننده در دزفول