مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-08سياسي

رییس جمهور و شورای عالی امنیت ملی به کمک مبارزان میدان مبارزه با کرونا بیایند


منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: رییس جمهور، شورای عالی امنیت ملی، قوای مسلح و همه آحاد مردم باید به کمک کسانی بیایند که در میدان مبارزه با کرونا هستند.

- عبدالحسین روح الامینی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه رییس جمهور، شورای عالی امنیت ملی، قوای مسلح و همه آحاد مردم باید به کمک کسانی بیایند که در میدان مبارزه با کرونا هستند، گفت: هرچه مقام بالاتر مدیریت مبارزه با کرونا را برعهده بگیرد، معلوم نیست که بتواند کار را درست انجام دهد؛ اما کسانی که اکنون به عنوان مدافعان سلامت در میدان هستند در یک جبهه اند و باید همه با امداد، تعاون، کمک و همکاری وارد این عرصه شوند.

وی با بیان اینکه تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی اعم از استانداری ها، شهرداری ها، وزارت کشور، فرمانداری ها، سرای محله، مساجد و هیات ها باید وارد این جنگ تمام عیار شوند، اظهار داشت: برای جلوگیری و پیشگیری از شروع بیشتر ویروس کرونا و برای آموزش و پیشگیری و تعاون و امداد سالمندان و گروه های در معرض خطر، همه باید بیایند و همت کنند.

روح الامینی با بیان اینکه ساماندهی و نظم بخشیدن به نیروها در این جنگ بر عهده ستاد فرماندهی مقابله با کرونا است، تصریح کرد: این ستاد به حق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور و شورای عالی امنیت ملی به کمک مبارزان میدان مبارزه با کرونا بیایند

رییس جمهور و شورای عالی امنیت ملی به کمک مبارزان میدان مبارزه با کرونا بیایند