مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اسفند 1398 ساعت 06:052020-03-08سياسي

لقب «امیرالمومنین» تنها اختصاص به علی(ع) دارد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خداوند متعال به عنوان مدیر کلان عالم، این همه کمالات وجودی و امکانات در وجود امیرمؤمنان علی (ع) قرار داده است.

- حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در گفت وگو با خبرنگار  فارس در تبریز با اشاره به فرارسیدن ایام خجسته ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر، اظهار داشت: بخش مهمی از معارف دین در منابع اهل سنت و شیعه بیان مبسوط فضائل حضرت مولی الموحدین علی (ع) است.

وی افزود: اینکه چرا حضرات معصومی (ع) کراراً یادآور می شوند که فضائل امیرمؤمنان علی (ع) بی انتهاست، برای اینکه بدانیم حضرت علی (ع) بدل و جایگزین ندارد و وجود بابرکت حضرت وجودی منحصر به فرد بوده، تا آنجایی که فرموده اند فقط آن حضرت دارای لقب امیرالمؤمنین است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: خداوند متعال به عنوان مدیر کلان عالم، کمالات وجودی و امکانات در وجود امیرمؤمنان علی (ع) قرار داده است.

وی ادامه داد: خداوند در آیه ای از قرآن کریم مراحل تحقق هدف خلقت انسان و فرآیند سعادت و خوشبختی انسان را به صورت فشرده مطرح کرده و هدف و غایت خلقت انسان و جوامع انسانی را عبودیت و استقرار نظام توحید معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لقب «امیرالمومنین» تنها اختصاص به علی(ع) دارد

لقب «امیرالمومنین» تنها اختصاص به علی(ع) دارد